indiecafe.pl

indiecafe.pl

jakie ciasto na tlusty czwartek

jakie ciasto na tlusty czwartek Rozprowadzić masło orzechowe na całe ziarna tosty w godzinach porannych. Albo zanurzyć jabłka na maśle orzechowym na środku dnia przekąskę. Inne przekąski obejmują wprowadzenie masło orzechowe między niektórymi krakersy całych ziaren lub starym trybie gotowości masła orzechowego i selera.

Masło – Wybierz masło na margaryn lub substytutów masła, szczególnie te wykonane z tłuszczów nasyconych. SautĂ © swoich warzyw w maśle (i dodać trochę sera na wierzchu, na dodatkowych kalorii wraz z żywienia). Ugotuj jajka na maśle. I oczywiście, nie skąpić przy zakładaniu masło na tosty lub całych rolkach ziarna.

Płatki śniadaniowe – Nie, nie mówimy o słodki śniadaniowe Ci upragniony jako dziecko! Pamiętaj, że przebywają z dala od tych wzloty i upadki cukru. Czy spróbować wysokokaloryczne płatki muesli, które są zapakowane z orzechami i owocami. Dodać mleko i masz bardzo pożywne, smaczne i wysokokaloryczne śniadanie. Można też dodać trochę musli śniadaniowe z jogurtem dla wielkiego przekąskę lub przed snem leczeniu.

Guacamole – Awokado same w sobie są dobre wysokie kalorie żywności, ale dodać trochę śmietany i salsę, a masz przyprawa uniwersalna, że ??można używać przez cały dzień! Dodać trochę guacamole do jaj w godzinach porannych, używać go jako spreadem swoimi kanapkami lub okłady na obiad i dodać do boku dużego taco sałatek lub ser enchiladas na kolację.

Czysty sok owocowy – sok owocowy jest ładowany z zawartości odżywczej. Zdarza się również, aby być wysokokaloryczne jedzenie (ani pić raczej). Możesz cieszyć sok owocowy rano, przez cały dzień, a nawet dodać go do smoothie na połowie dnia lub późno w nocy.

Orzechy – Orzechy pakowane są pełne białka, składników odżywczych i zdrowych tłuszczów. Możesz dodać orzechy wszystkich przez cały dzień, aby dodać kalorii w diecie. Zachować torebkę orzechów w torebce lub samochodem chrupać na jak działają na posyłki.
Artykuł dzięki: